среда, 24 мая 2017 г.

Лето, группа Марии Александровны

My dear students! 

The school year is coming to an end. I want to thank you for being there and teaching me so much and inspiring me. You might not realise but I´ve learnt a lot from you. Thank you for making me laugh and for bringing a smile to my face. I had a wonderful time with you. Thank you for respecting me and making me believe that the work I chose was right for me! You have long months ahead of you. I hope you will enjoy them but I also wish that you don’t neglect your English. 

Thank you again for everything, and much love, 
Ms. Shchotkina


Уважаемые родители!
Обязательного задания на лето нет, но я составила список рекомендаций для желающих провести каникулы с пользой, который мы с ребятами почитали и перевели на уроке английского языка в среду. Вы можете ознакомиться с заданиями здесь и выполнить одно-два или все задания из списка, на ваше усмотрение!

Комментариев нет:

Отправить комментарий